GarjetVragen

Veelgestelde vragen



Categorie: Verkoop

Vraag: Kan ik online bestellen?


Antwoord:

Ja, dat kan!


 


Nieuwe klanten:


Voor nieuwe klanten zijn er alleen pakketten beschikbaar. Dit behoeft even wat uitleg. De praktijk leert dat bij eerste aanleg allerlei kleine dingen worden vergeten (zoals prikpennetje, adaptor 4 mm etc) ook zijn er vaak nog allerlei installatievragen. Heel vervelend als je net die dag het systeem erin had willen leggen. Met onze pakketten proberen we deze dingen voor te zijn. In een pakket zit alles wat u nodig heeft. Voldoende installatiemateriaal en ook een duidelijke handleiding met handige tips en vuistregeltjes. Verder beschikken de pakketten over een dekkingsgarantie. Dit houd in; dat mocht u nu toch nog iets te kort komen dan wordt dit geheel kosteloos nagelevert. bij bestelling zal een code en gebruiksnaam worden aangemaakt. Deze zal worden vermeld onder op uw factuur.


 


Bestaande klanten:


Bestaande klanten kunnen alle onderdelen los verkrijgen. Hiervoor moet u wel zijn ingelogd met de gegevens die u vind op de factuur van de laatste zending/installatie. Inloggen gaat als volgt: u gaat naar in/uit loggen en voert daar de gegevens in die op uw factuur staan. Vervolgens krijgt u uw adresgegevens te zien met de mogelijkheid deze te veranderen. Hierna kunt u meteen door naar de winkel om te bestellen. U blijft ondertussen gewoon ingelogd. Als de bestelling klaar is zullen uw adresgegevens automatisch worden ingevuld en heeft u de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres aan te geven.










<- Terug naar overzicht



Developed by Profinit bvDeveloped by Profinit bv | Copyright © Garjet Irrigatiesystemen